onsdag den 6. marts 2013

Weekendbilleder

Her er lidt billeder fra weekenden. Jeg prøvede at veje en af hvalpene for at se hvor store de var blevet. En Tupperware bageskål er alle tiders hundekurv for en 5 uger gammel hvalp, som iøvrigt vejede 2,5 kg.

Der er mere leg og selvstændighed i dem, og det er begyndt at være tydeligt hvilke små, som bevæger sig på opdagelse alene, og hvem som bliver i den trygge komfortzone!

De er ikke renlige, men hvis jeg når at lukke dem ud med tilpas interval, så er det minimalt hvad der er af små tissesøer og små krøllede pølser. Dvs. Princippet kender de, så er resten op til os mennesket.

Men ellers kan jeg melde at de er søde, kloge, smukke og dejlige. Intet mindre. Og som det er nu, kunne jeg sagtens beholde alle 8..... men måske er jeg mindre kæk om en uge?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar