lørdag den 9. oktober 2010

Mit kamera er for langsomt.


















Jeg ønsker mig et nyt kamera. Engang var det jeg har nu, en voldsom forbedring, i forfold til det jeg havde tidligere, men nu er et Kamera øverst på ønskelisten. En som tager billedet, når man trykker på udløserknappen og ikke først 3 eller4 sekunder efter.



Nogle af billederne er ikke blevet helt skarpe. Nogle var med fartstriber og andre af rumper og halve hunde. Når jeg sidder i hvalpekassen har jeg 5 hvalpe klatrende rundt på mig, og i får altså ikke nogle billeder af mine lår- (og andre herligheder) Jeg kan her betro jer at jeg sjældent har lange bukser på når jeg sidder i hvalpekassen fordi de bliver våde....



Hvalpene leger og slås. De er glade og tillidsfulde og jeg er begyndt at kunne ane deres personligheder. Nogle er til nus og kæl, andre har mere fart på og skal bide og drille.



SMUKKE er de. Det er et meget harmonisk og ens kuld. Selv den store basse er ved at være indhentet af de andre. Ellers er det omvendt... Han har stagneret sin vækst en smule, hvilket nok også er hensigtsmæssigt hvis han ikke skal blive en Irsk ulvehund.


Hvis i undrer jer over hvalpene er våde på nogle af billederne, så er det fordi de leger med vandet i deres vandskål.... De holder de selvfølgelig op med INDEN de rejser hjemmefra!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de dejlige. Vi glæder os til at se dem på fredag, forhåbentlig med friske børn på slæb. Vi glæder os dog endnu mere til at finde ud af hvilken en der bliver vores. Knus fra Signe og Aron

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    Jeg kender godt problemet med kameraet- ret irriterende;-) men rigtig dejligt med nogen billeder - hvor er de herlige, jeg får helt kriller i maven;-)-glæder mig rigtig meget.
    Men hvor er Teddy dog også skøn - ham kan du da ikke nænne at komme af med vel!
    kh Alice

    SvarSlet