tirsdag den 29. januar 2013

Fortsat trivsel i fødekassen

Pupperne vokser stødt og roligt. De bestiller stortset ikke andet end at spise.

Celina er en fantastisk mor, som kun sjældent viger fra sine børn. I morges måtte jeg nærmest bære hende ud, for hun havde bestemt ikke behov for at komme ud.

Det bløde underlag af kunstigt lammeskind er indtil videre fjernet. Hun roder så meget rundt i det for at rede seng, at jeg er bange for at hun får gemt nogle hvalpe under det og bagefter får mast dem. Der er immervæk otte livlige banditter at holde styr på.

Der er en helt fantastisk duft i hvalperummet. Eller jeg
Må hellere sige at jeg synes det er en fantastisk lugt. Martin og Johanne synes der lugter. Elias vil gerne være i hvalpekassen sammen med mig og synes det er enormt spændene.
Jeg synes det er helt fantastisk at løfte en lille nyfødt hvalp og og fornemme dens varme og inhalere dens duft mens den ihærdigt forsøger at finde et sted i ens ansigt hvor den kan hægte sig på og få en tår mælk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar