søndag den 17. marts 2013

5 timers hvalpetest, dog ikke pr. hvalp

Så er hvalpene testet og fordelt og alle har fået besked.

Jeg havde troet jeg kunne nå at få sat billeder og hundenavne på bloggen, men en tur til Amager med en hanhund som ikke mente tiden var inde, og derfor blev efterladt på ønskeøen i tilfælde af ufremkommelige veje og snestorm, og så lige nogle overvejelser og ord til en udfordring med fast deadline kl. 24, tja så gik aftenen hurtigt. Nu venter jeg på rugbrødene skal ud, og så vil jeg skynde mig i seng. Hovedet er fyldt godt op af observationer, planlægning, overvejelser og lidt flere overvejelser.

I får lige et godnatbillede med på vejen. Spisestuen efter dagens hvalpetest.

1 kommentar:

  1. Kom så med de billeder med navne på, kan næsten ikke vente mere :)

    SvarSlet