onsdag den 22. september 2010

Celina




Vi har jo ikke kun små hvalpe i huset. Celina er født d. 29 maj, og efterhånden en langbenet lømmel. Hun er blid og har det dejligste sind.

Jeg har lovet Isabelle, opdrætteren at sende billeder, som hun kan bruge på sin hjemmeside. Det er hermed gjort. du kan bare tage dise to billeder og kopiere dem.

Celina er nemlig meget svær at fotografere. Hver gang jeg lister rundt med kameraet, så følger hun efter, for at se hvad det er for en sjov leg, som jeg har gang i. Hvis jeg sætter mig ned, så kommer hun hen og dutter til kameraet med sin lille snude, og hvis jeg ser en situation, som jeg gerne vil have foreviget, så afbryder hun legen og skynder sig efter mig, ind efter kameraet.
Skøn det er hun, og fuld af spilopper. I dag var hun brudt ud af vores store have, og ind til der hvor vasketøjet hang og blaftede i det flotte septembervejr. Hvad var så mere nærliggende end at hjælpe sin "mor" med at tage vasketøj ned?
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar