fredag den 3. september 2010

Her er de!



Beklager billedkvaliteten. Jeg ville gerne have præsenteret både potrætbilleder og et fælles gruppebilled, hvor alle smilende kigger den samme vej, men Sepai tillader ikke at der flyttes for meget rundt på hvalpene, så det må blive sådan her.


Til alle jer som venter spændt på fordelingen af køn, kan jeg bekendtgøre at alle de 4 hvalpekøbende familier, som jeg har skrevet op, bliver glade. "Heldigvis" valge en af de jyske familier jeg havde skrevet op til piger, at slette sig fra listen, og i stedet blive skrevet op hos en opdrætter i Jylland, for at kunne følge hvalpen lidt tættere. Jeg har en kollega, som skal kigge lidt nærmere på den sidste han, så foreløbigt er alle reserveret.

Man skal virkelig kigge godt efter for at se at der ligger fem hvalpe og dier, for man kan kun se en lille smule af den enes ryg. Fordelingen lyder på tre hanner og to tæver. Nogle er lys grå, en lys gylden og to bliver ulvegrå.

Alle er levedygtige og de er pænt store, uden jeg kan sige noget om vægten, da jeg ikke har forstyrret den nybagte familie med dette. Nu om stunder er det nemlig vigtigere at få amningen godt i gang og forstyrre mor/barn kontakten mindst muligt :-)
---------------
I appologize the poor quality of the puppies. But the mother is not ready to a big photoshow.
Sepai got 5 healty puppies. 3 boys and two girls. ( Farbe: 2 held mit swartze maske, 2 wolfgrau und 1 rot falbe )
They are in the heavy end of the scale. I do not know how many grams they are yet. Modern babycare says that a new family need time and space to get the breastfeeding working and to etable the mother/child contact. I do also use this philosofi on my puppies if I can se they are healthy and everything seems to be allright.
.

1 kommentar:

  1. Stort tillykke - og held og lykke. Vi snakkes ved.

    mvh
    Alice

    SvarSlet