fredag den 3. september 2010

En helt fantastisk smuk morgen.



Denne morgen er helt speciel.


Det er kun sjældent, at jeg når at opleve morgenen gry'er. Det gjorde jeg i dag. Mørket forsvandt lige så langsomt, og blev erstattet af en smuk regnbue og det flotteste efterårslys hen over markerne.


Natten har været lang, og jeg er træt. Snart vil jeg lægge mig lidt på sofaen og nyde de nye dufte og lyde, som fylder huset.


Nysgerrig?

Jeg vender tilbage lidt senere.
-------------
This is a very special morning.
It is not often that I se the sun rise. Today I did. After the darkness has disapered, the heaven was full og the most beautifull rainbow and the autums golden light.
It has been a long night. Soon I will take a little nap and enjoy the new fragrances and "voices" that fill the house.
I will be back a little later
.

1 kommentar: